loading...
90online :: پاتوق سرگرمی و تفریحی
ali بازدید : 290 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)

تصاویر دلخراش زنانی که به دلایل متفاوت، چهره‌شان با اسید سوزانده شده است! (+18)

نظر به دلخراش بودن تصاویر، از کودکان و بیماران قلبی تقاضا می شود ازدیدن این تصاویر خودداری کنند...

روش غیرانسانی و وحشتناک "اسید پاشی به زنان" یکی از آسیب های جدی برخی جوامع کشورهای جهان سوم است،این تصاویر ناگوار، چهره زنانی در پاکستان است که صورتشان توسط اسید مثله شده است، این کار روش عجیبی است برای حل مشکلات یا گرفتن انتقام که به "تروریسم اسید" معروف است.

نظر به دلخراش بودن تصاویر، از کودکان و بیماران قلبی تقاضا می شود ازدیدن این تصاویر خودداری کنند.
 

 

«آیروم سعید»، ۳۰ ساله این عکس را در دفتر خود در دانشگاه اردو در اسلام آباد در سال ۲۰۰۸ گرفته‌است. چهره، پشت و شانه‌های او ۱۲ سال پیش توسط پسری که بر روی او در وسط خیابان اسید پاشیده، سوزانده شده‌است. این اتفاق زمانی افتاد که او به درخواست ازدواج این پسر پاسخ منفی داده ‌بود. او به امید بهبودی تاکنون ۲۵ بار زیر تیع جراحان پلاستیک رفته ‌است.
 

 

«شمیم اختر»، ۱۸ ساله است و سه سال پیش توسط سه پسر ابتدا مورد تجاوز قرار گرفت سپس مورد حمله اسیدی آنان قرارگرفت. او نیز تاکنون ۱۰ بار مورد عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته‌است.
 

 

«نجف سلطانه»، ۱۶ساله است و این عکس در خانه‌اش در لاهور گرفته شده‌است. او در سن پنج سالگی در خواب، توسط پدرش با اسید سوزانده شد.ظاهرن او نمی‌خواست دختر دیگری در خانواده داشته باشد. در نتیجه نجف کور شد و پس از آن که توسط هردو والدینش رها شد اکنون با بستگانش زندگی می‌کند. نجف نیز تاکنون ۱۵ بار عمل جراحی را برای بهبودی اش آزموده‌است.
 

 

«شهناز عثمان» ۳۶ساله ساکن لاهور، ۵ سال پیش توسط یکی از بستگانش به دلیل اختلاف خانوادگی با اسید سوزانده شد. او نیز تاکنون ۱۰ بار عمل جراحی پلاستیک انجام داده‌است.
 
 

«شهناز بی بی» ۳۵ ساله نیز ده سال پیش توسط یکی از بستگانش به علت اختلاف خانوادگی با اسید سوزانده شد. او هرگز تحت جراحی پلاستیک قرار نگرفته‌است.
 


«کانوال کایوم» ۲۶ ساله، اهل لاهور دوسال پیش با اسید توسط پسری که درخواست ازدواجش را رد کرده‌بود، سوزانده شد. او نیز هرگز تحت عمل جراحی پلاستیک قرار نگرفته‌ است.
 
 

«منیره آصف»، ۲۳ساله نیز پنج‌ سال پیش توسط یکی از خواستگارانش با اسید سوزانده شده ‌است. وی هفت بار عمل جراحی پلاستیک انجام داده تا شاید اندکی چهره‌اش تغییر یابد.

«بشری شاری» ۳۹ ساله، پنج سال پیش توسط شوهرش برای این که به طلاق رضایت دهد با اسید سوزانده شده است. او ۲۵ بار عمل جراحی پلاستیک انجام داده‌است.

«ممونا خان»، ۲۱ ساله ، ساکن کراچی توسط گروهی از پسران در یک اختلاف خانوادگی با اسید سوزانده شد و ۲۱ عمل جراحی پلاستیک روی چهره او صورت گرفته‌است.

«بی‌بی زینب»، ۱۷ساله، در اسلام آباد زندگی می‌کند، او نیز پنج سال پیش مورد حمله اسیدی پسری قرار گرفته که درخواست ازدواجش را ردکرده‌ است. او هم بارها مورد عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته‌است.

«سیرا» ۲۶ ساله نیز که با پرتره خود قبل از اینکه با اسید سوزانده شود عکس انداخته است. وقتی پانزده ساله بود با یکی از بستگانش ازدواج کرد البته او نمی خواست تا قبل از این که مدرسه اش را تمام کند با او زندگی کند علیرغم آن که والدینش راضی بودند اما شوهر او اصرار داشت که او را به خانه خود ببرد و از این رو وقتی با مقاومت او روبرو شد بر روی صورت او اسید پاشید. او نیز ۹ بار مورد عمل جراحی پلاستیک قرار گرفته‌ است.

ali بازدید : 247 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)
ین فرد در تلاش بود تا برای دومین بار ابراهیم تاتلیس را بر روی تخت بیمارستان ترور کند...
 
پلیس ترکیه مظنونی را که قصد داشت برای دومین بار ابراهیم تاتلیسس را ترور کند دستگیر و زندانی کرد. این فرد در تلاش بود تا برای دومین بار ابراهیم تاتلیس را بر روی تخت بیمارستان ترور کند.
نهاد سیمسک، که ادعا می‌شود به گروهک پ. ک. ک (حزب کارگران کردستان) تعلق دارد، در تلاش بود تا با برنامه‌ای مشخص برای بار دوم ابراهیم تاتلیس را در بیمارستان ترور کند. به گفته مقامات پلیس ترکیه، در منزل این فرد ایمیل‌های کد بندی شده، نوشته‌ها و همچنین نقشه طبقه همکف بیمارستان پیدا شده است. در یکی از این ایمیل ها این طور عنوان شده بود « کار را تموم کن».

نهاد سیسمیک در یکی از اردوگاههای نظامی پ.ک.ک

از سوی دیگر به گفته وب سایت بلومبرگ، حزب پ. ک. ک بدنبال ترور این خواننده کرد تبار بودند. آنها خواستار سر به نیست شدن این خواننده بودند، زیرا که ابراهیم تاتلیسس به حزب عدالت و توسعه (حزب حاکم در ترکیه) نزدیک شده بود.
ابراهیم تاتلیسس متولد جنوب شرقی ترکیه- منطقه‌ای که اکثر کردهای ترکیه سکونت دارند- است. او در ۱۳ مارس، در حالی که از استودیوی ضبط در حال خروج بود توسط ۵ نفر مسلح ترور شد. او سریعا به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر بر اساس گفته‌های پزشکان، وضعیت او رو به بهبودی است.
این خواننده کرد تبار، صاحب رستوران زنجیره‌ای در ترکیه است و یک شرکت تولید برنامه‌های تلوزیونی نیز برای خود دارد.

ali بازدید : 233 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)

تمیزترین شهرهای جهان + عکس

رده بندی زیر 10 شهر از تمیزترین شهرهای جهان را نشان می دهد که این رتبه بندی از سوی مجمع کشورهای عضو اکو و بر اساس ذخایر آب آشامیدنی، چگونگی دفع زباله مواد زائد، فاضلاب شهری، آلودگی هوا و تراکم ترافیک بدست آمده است
 
ولینگتون ، نیوزیلند



مینیاپولیس ، امریکا



اسلو ، نروژ



 هونولولو ، هاوایی



کوبه ، ژاپن


منبع: asriran

ali بازدید : 234 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)
پایگاه خبری« عرب نیوز» در حالی این خبر را به نقل از العربیه منتشر کرده است که سایت های های خبری و مطبوعات کویتی مطلبی در این باره منتشر نکرده اند و آنچه که رسانه های کویتی منتشر کرده اند اساسا بر خلاف مطلب العربیه است .تردیدی نیست که تلویزیون العربیه سردمداری جریان رسانه ای علیه ایران را بر عهده گرفته است و متاسفانه برخی از رسانه ها و سایت های داخلی نیز اخبار خود را به نقل از العربیه مستند می کنند.
 –  شبکه «العربیه »که توسط وهابیان عربستان اداره می شود در خبری اعلام کرده است که دادگاه جنایی کویت سه ایرانی را به جرم جاسوسی در کشور های عرب حوزه خلیج فارس ، به مرگ محکوم کرده است .
به گزارش تابناک ،پایگاه خبری« عرب نیوز» در حالی این خبر را به نقل از العربیه منتشر کرده است که  سایت های های خبری و مطبوعات کویتی مطلبی در این باره منتشر نکرده اند .
بر اساس این گزارش، خبری که در رسانه های کویتی در این باره منتشر شده ، این بوده است که چند نفر به خاطر احتمال دست داشتن در یک مساله امنیتی بازداشت شده اند . اما العربیه نه تنها مساله امنیتی را جاسوسی ایران از کشور های عربی حوزه خلیج فارس گزارش داده است ، بلکه  حکم آنان را نیز اعلام کرده است ، بدون اینکه جزئیاتی از این خبر منتشر کند .
بر این اساس ، سال گذشته نیز رسانه های کویتی اخبار دستگیری چند نفر به اتهام جاسوسی برای ایران را منتشر کردند که با تکذیب وزارت خارجه کشورمان روبرو گردید. 
تلویزیون العربیه در حالی چنین خبرهای جهت داری را علیه ایران منتشر می کند که سران سعودی ، با لشگر کشی به بحرین ، مردم این کشور را که خواستار اصلاحات سیاسی در این کشور هستند را به خاک و خون کشانده اند و جامعه بین المللی نیز صرفا به دعوت عربستان به خویشتنداری اکتفا کرده است . 
گفتنی است که شروع تحولات در کشور های عربی و از آنجا که حکومت های دیکتاتوری کشور های عرب ، با مساله ای به نام خواست ملت ها ناآشنا هستند و مطالبات مردمی را درک نمی کنند ، همه این نارضایتی ها را به ایران نسبت می دهند ، در حالی که طغیان ملت های عرب برای مبارزه با دیکتاتوری های موروثی است که در قرن بیست و یک ، سنتی غریب محسوب می گردد. تردیدی نیست که تلویزیون العربیه سردمداری جریان رسانه ای علیه ایران را بر عهده گرفته است و متاسفانه برخی از رسانه ها و سایت های داخلی نیز اخبار خود را به نقل از العربیه مستند می کنند.

ali بازدید : 274 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)

سی‌دی «اخراجی‌ها3» در پیاده رو فروحته می‌شود؟


  - شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه قاچاق فیلم سینمایی «اخراجی‌ها3» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی در بازار غیرقانونی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، در روزهایی که همه انتظار اعلام رسمی آمار فروش فیلم‌های سینمایی از سوی بنیاد سینمایی فارابی را می‌کشند تا فروش واقعی آثار روی پرده سینما روشن شود، اخباری از گوشه و کنار شنیده می‌شود که گویا برخی درصدد عرضه غیرقانونی فیلم جدید ده‌نمکی برآمده‌اند.

شکل عرضه غیرقانونی این فیلم نیز مختلف است، برخی خبرها بیانگر عرضه نسخه قاچاق فیلم در بازار دسفروش‌ها دارد؛ یعنی اتفاقی که برای «اخراجی‌ها» رخ داد و به گفته ده‌نمکی مانع رسیدن این فیلم به فروش واقعی خود شد. حالا خبرها نشان از آن دارد که «اخراجی‌ها3» فیلمی که به دلیل فروش هشت میلیاردی «اخراجی‌ها2» در رقابتی جدی با دیگر ساخته خود ده‌نمکی قرار دارد با عرضه غیرقانونی مواجه شده است.

از سوی دیگر شنیده می‌شود لینک‌های دانلود این فیلم در اینترنت در دسترس قرار گرفته و به تعبیری این لینک‌ها را کسانی که مایل نیستند فیلم ده‌نمکی بفروشد تهیه کرده‌اند.

فارغ از درستی و نادرستی این اخبار روشن است، همواره بیش از خود فیلم‌های ده‌نمکی این حواشی کارهای او بوده که موجب خبرسازی شده است.

ali بازدید : 205 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)
یک شبکه ماهواره ای وابسته به تلویزیون مصر برای نخستین بار در تاریخ این کشور برنامه ای طنز درباره دیکتاتور مخلوع سرزمین فراعنه پخش کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، در این برنامه تلویزیونی برای نخستین بار یک بازیگر مصری در شمایل "حسنی مبارک" درآمد که به نحو استهزا آمیزی اظهارات و حرکات وی را تقلید می کرد.

این بازیگر مصری "ماجد القلعی" نام دارد که نقش مبارک را به این صورت که در حال سخنرانی برای مردم مصر است، بازی کرد. وی در این اظهارات که با عنوان سخنرانی تازه رئیس جمهور مصر پخش می شد از دوستان و یارانش که طی این مدت از وی حمایت کرده بودند تشکر و قدردانی کرد.
 

شبکه ماهواره ای الحیات مصر که این برنامه را به روی آنتن برد پس از پخش آن از استقبال فراوان مردم طی بازخوردهای مشاهده شده از آن خبر داد.

ماجد القلعی پیش از این نقش "احمد شفیق" نخست وزیر پیشین مصر و "معمر قذافی" دیکتاتور لیبی را نیز بازی کرده بود اما بازیگری نقش حسنی مبارک و شکستن این تابو در تلویزیون مصر با استقبال بیشتری از سوی مردم مواجه شده است.

خاطر نشان می شود در طول سه دهه اخیر حکومت مبارک بر مصر پرداختن به جزئیات شخصیتی و حرکات وی کاملا ممنوع بود و خط قرمز رسانه ها محسوب می شد تا جایی که حتی اگر برخی از هنرمندان مجبور به میان آوردن شخصیت مبارک می شدند باید از وی شخصیتی قهرمانانه و در خدمت مردم ارائه می دادند.

ali بازدید : 232 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)
علیرضا خمسه بعد از سال‌ها دوری از دوران اوج، با ایفای نقش در آخرین ساخته سیروس مقدم نشان داد که در لباس پیرمرد مازندارنی هم می‌توان تیپ سازی کرد.

به گزارش مهر،" پایتخت " عنوان مجموعه‌ نوروزی شبکه اول سیما به کارگردانی سیروس مقدم است که بدون شک پر مخاطب‌ترین مجموعه نوروز 90 است. فیلمنامه خوب، تو در تو و حادثه ساز، با شخصیت‌های متوازن و به یک اندازه تاثیر گذار نمایانگر ایده‌ای مناسب است که به طور یقین بعد از مطرح شدن توسط محسن  تنابنده به همت خشایار الوند به مرز پختگی رسیده است.

جدای از فیلمنامه مناسب این کار، بازی‌های درخشان و روان بازیگران نشان تسلط سیروس مقدم بر کار، بعد از ساختن مجموعه‌های مختلف و در قالب‌های گوناگون و استفاده از این تجربیات است. در این میان می‌توان به بازی ریما رامین فر که مستعد درآوردن نقش‌های رئال و بدون هیچ گونه اغراقی است، اشاره کرد. همچنین محسن  تنابنده و احمد مهران فر هم با وجود مسئولیت سنگین ادای لهجه مازندرانی، برخلاف مجموعه‌هایی که در آنها توجه به لهجه مهم می‌شود، سربلند بیرون آمده‌اند و به اندازه‌ای باور پذیر و درست از کلمات و آهنگ جمله‌ها استفاده کنند، که مخاطب به محل تولد این دو بازیگر شک می‌کند.

دوقلوهای بازیگر این مجموعه هم  با هدایت محسن تنابنده در مقام بازیگردان نه آنقدر توی دست و پا هستند که حوصله مخاطب را سر ببرند و نه حتی در پلانی به حال خودشان رها می‌شوند که نقش کم رنگی داشته باشند. البته شاید تعدد لوکیشن‌ها و نبودن لوکیشن ثابتی برای تصویربرداری بچه‌ها را خسته کند، اما این خستگی تا اینجا در فیلم به چشم نمی‌آید.

اما بحث هیجان انگیز ماجرا بازی بی نظیر علیرضا خمسه است که بعد از مدت‌ها  یادآوری کرد، دهه 60 و 70 اوج هنرنمایی این بازیگر سینما، چه فیلم‌هایی با نقش آفرینی او روی پرده رفت و در خاطره‌ها ماند. خمسه پیش از این با مجموعه مناسبتی "یک مشت پر عقاب" دوباره همان خمسه سال‌های دور شد. او که این بار در نقش یک نظامی بازی می‌کرد، در کمال جدیت همچنان طنز ذاتی خود را حفظ کرده بود، طنزی که به هیچ وجه تصنعی به نظر نمی‌رسید و همین مساله هم شیرینی بازی و کلام او در استفاده از تکیه کلام‌ها را دو چندان می‌کرد.

بابا پنجعلی مجموعه "پایتخت" به نسبت نقش‌هایی که خمسه تا امروز در کارنامه کاری‌اش به ثبت رسانده است، تحرک و دیالوگ کمی دارد. این بار علیرضا خمسه جوانی که در فیلم‌هایی چون "مهریه بی بی"، "جیب برها به بهشت نمی‌روند" و "من زمین را دوست دارم" به خاطر تحرک زیاد و بازی بدن نشان داد که به پانتومیم و حرکات بدن مسلط است، این بار بدون کمترین تحرکی، بازی با چشم‌ها را تجربه می‌کند. شاید به همین خاطر تک دیالوگ‌هایی که گاهی در قالب جملات تکراری بیان می‌کند، به دل می‌نشیند و سر زبان‌ها افتاده است.

استفاده از لهجه‌ها و گویش‌های مختلف در مجموعه‌های تلویزیونی همیشه یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های ساخت سریال است. مساله‌ای که اغلب به دعواهای قومی و شهری تبدیل می‌شود و معمولا در بیشتر موارد هم ضعف از گروه سازنده مجموعه است. "پایتخت" اما از این مساله رنج نمی‌برد. تسلط محسن تنابنده، احمد مهرانفر و علیرضا خمسه بر دیالوگ‌ها با لهجه مازندرانی مشهود است و انگار سیروس مقدم تمام انرژی‌اش را روی این سه بازیگر گذاشته تا بتوانند بدون کوچکترین تغییری لهجه مازندرانی را درست دربیاورند. اصراری هم نبوده که مثلا ریما رامین فر و خانواده او هم با این لهجه صحبت کنند و چه خوب که پختگی سیروس مقدم در جزئیات هم دیده می‌شود.

مقدم در این دو تجربه‌ای که تا امروز در ساخت مجموعه‌های طنز داشته، نشان داه است که می‌تواند عرض اندامی در گونه دیگری از مجموعه سازی بکند. البته بدون تردید این موفقیت مرهون تلاش‌های محسن تنابنده نیز هست. فیلمنامه نویس و بازیگری که در آثار قبلی‌اش و به خصوص فیلم سینمایی "سن پطرزبورگ" نشان داد رگه‌های طنز و داستان تو در تو و پر از حادثه را می‌شناسد و در عین حال آنقدر خلاق است که در در دام اغراق گویی گرفتار نشود.

مقدم بعد از یک دهه مجموعه سازی حالا دیگر خوب می‌داند که از بازیگر پر معلومات و مسلطی چون علیرضا خمسه چطور بازی بگیرد و فرصت خنداندن مردم در نوروز را از دست ندهد. کاش همه کارگردان‌ها اینگونه بودند و خمسه در هر نقشی، حتی حاجی فیروز، برایمان مرد روزهای خنده می‌ماند.
منبع : الف
گردآوری : 90online.blogfa.com

ali بازدید : 232 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)

شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آیکون ها را ویرایش یا ایکونی جدید بسازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های  ICO, ICL, NIL, EXE, DLL, GIF, TIFF, BMP, JPEG and PNG تبدیل به آیکون سازید.

http://static.rbytes.net/full_screenshots/i/c/iconedit2.jpg

حجم : 2.52 MB 

قیمت : 20.00$

لینک منبع

 دانلود با لینک مستقیم


 دانلود با لینک کمکی مستقیم

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 491
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 3,910
  • بازدید کلی : 283,104