loading...
90online :: پاتوق سرگرمی و تفریحی
ali بازدید : 445 دوشنبه 15 فروردین 1390 نظرات (0)


نام : محمد امین نبی الهی .

تحصیلات: فوق لیسانس کارگردانی تئاتر…..

شغل:سردبیر در برنامه های رادیویی (پارازیت – یک + یک –جوان ایرانی سلام)…

غذای مورد علاقه :فسنجان(تنها غذای شیرین مورد علاقه ام البته با مرغ)-انواع فست فودها را هم خیلی دوست دارم و متاسفانه زیاد می خورم.

اهل:اهواز.

ورزش مورد علاقه:بدمینتون کاراته –فوتبال و در حال حاضر بطور غیر حرفه ای شطرنج بازی می کنم (اگر وقت داشته باشم مطمئنم که می تونم تا دوسال دیگه وارد تیم ملی بشم)

اوقات فراغتتان راچگونه می گذرانید:مطالعه می کنم (داستان-نمایشنامه )

از چه سالی بطور حرفه ای شروع بکار کرده اید:از سال ۸۵ وارد رادیو شدم و همه کاری انجام دادم از جمله فنی –ارتباطات و …. تا الان که سردبیر هستنم.

بهترین مجری صبح بخیرایران در حال حاضر کدام مجری است:نمی دونم .

نظرتون در مورد آقای بختیاری تهیه کننده صبح بخیرایران چیه:باهوش .در مورد صبح بخیرایران:من همیشه سر برنامه سردمه . هومن ستوده:چهره هنر مند در جوانی .جلال سمیعی: چه کسی از ویرجینیاولف می تر سد. یزدانپرست:سالهایی که بی تو گذشت. میلاد شیران:شازده کوجولو. مهدی زریباف:هملت. مجتبی امیری:نقش شخصیت در جستجوی نویسنده. صبح بخیرایران:پیش از صبحانه.وبرای بار دوم غلامرضا بختیاری:مکبث. گروه اجتماعی:چشم اندازی از پل.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 304
  • بازدید سال : 3,723
  • بازدید کلی : 282,917